Egy évvel ezelőtthöz képest öt százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban.
2009. június 05. 19:09
p
0
0
0
Mentés
Az idei első negyedben 5 százalékkal csökkent az Egyesült Államokban az internetes hirdetések bevétele a tavalyi első negyedhez képest. Ez az első éves szintű csökkenés a bevételekben hét év óta ebben a hirdetési ágban. Az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű szervezet becslései szerint az elő negyedben 5,5 milliárd dollárt ért el a bevétel. Az IAB vezetője szerint a gazdaság élénkülésével a bevételek is felfutnak majd, és az interaktív média további piaci részesedést szerez, mivel a cégek jobban figyelnek hirdetéseik hatékonyságára. (MTI)
Bemutatjuk az Amerikai Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Ausztrália és Franciaország saját átláthatósági törvényét, melyek mind hasonlóak a magyarhoz.
László András cáfolja a Reuters információit. Mint mondja, az Egyesült Államokban még javában tart a USAID korrupciós ügyeinek vizsgálata, ezért „nekünk is türelmesnek kell lennünk”.